Cum ajungi martor in instanta pentru un articol de pe blog?

Ah, ia zi, ma pricep la clickbaiț din ala? Hai ca nu-i chiar asa.

Am scris acum cateva luni, intr-o revista online, un articol de tip prezentare despre o cunostinta si business-ul ei. Eu am fost foarte laudativ atat la adresa cunostintei, cat si a business-ului deoarece ambele sunt super misto. Evident, atat cat am apucat eu sa cunosc.

La cateva luni distanta, pe LinkedIn-ul meu, primesc un mesaj in care cunostinta super misto este facuta cu ou si otet. Citez:

Este o tepara nenorocita. Daca te uiti pe internet despre afacerile ei, vei vedea cati pagubiti exista si cate dosare in instanta exista deschisa pe numele firmei. De o lauzi asa? Lasati-ma sa dau un comentariu la articol ca sa stie lumea cine este.

Mesaj pă LinkedIn

Incepe sa-mi toarne documente, link-uri, whatever. Am ramas putin socat, stupefiat de abordarea asta de tip trolling. Nu am deschis niciun document sau vreun link trimis pentru ca nu ma intereseaza si nici nu vreau sa-mi complic existenta.

Desi nu vreau sa-mi complic existenta, mi s-a parut ca ar fi bine sa-i dau cunostintei aceste informatii. Banuiesc ca-i evident acum ca ce ar fi trebuit sa fie bine nu a fost chiar asa, nu?

Dupa multe discutii, am ajuns martor intr-un dosar de defaimare. Si-asa nu mai jurasem cu mana de biblie de vreo 15 ani de cand era sa mor intr-un accident de masina.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *