De ce face inghetata crack?

E clar o tendinta de vreo 20 ani incoa’ in care nu mai este suficient sa ai un produs bun. Produse bune mai gasesti pe ici-colo. JMecheria este sa faci cumparatorul sa aleaga produsul tau si nu al concurentei.

In marketing vuieste cuvantul experienta utilizatorului. Marketingul se straduieste sa livreze experienta. Uneori reuseste, alteori nu, dar hai sa vezi o chestie misto.

La o inghetata, este aroma de vanilie mai buna decat cea de ciocolata? Nu, toate sunt la fel, dar difera in functie de gusturile clientului. Aici nu vreau sa dezbat despre calitatea ingredientelor si mixurile de arome perfectate cu sweet spot, ci despre cum inventezi o experienta ca sa te diferentiezi de concurenta. Uite la Magnum cu al lor crack.

Deci, daca ma duc la raft sa cumpar o inghetata, cum pana mea aleg? Nu pe aia pe care o stiu diferita pentru ca este singura care are repede in mintea mea? Nu de alta, dar Magnum este si o inghetata decenta, printre singurele usor de gasit mai prin toate magazinele.

Aparent, produsul in sine, inghetata, nu se mai poate reinventa. Sau nu s-a gasit niciunul mai diștept sa faca asta. Dar sunt tot felul de abordari. Probabil ca vom vedea din ce in ce mai multe tonete cu inghetata preparata pe loc, ca aici.

O nedumerire am. Can the crack crack?

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *