Flip.ro, proaspat finantat cu 1.5 mil. de eMAG Ventures, cu o prima experienta horror

Eu am mai comandat de la Flip.ro in trecut si totul a decurs ok, numai ca acum uite de ce problema m-am lovit.

Vreau sa cumpar 4 Iphone identice. Pentru ca nu am gasit optiunea de cantitate nici dupa 5 minute, am zis sa incerc sa adaug in cos de 4 ori. Si a mers, mi-a pus 4 telefoane in cos.

buba1

Merg mai departe, adaug datele de facturare, dau sa platesc cu cardul si poc, eroare la payment gateway-ul folosit de ei.

buba2

Deschid fereastra de chat (ei folosesc Intercom). Imi raspunde cineva, fac ceva conversatie si am dat back in browser ca sa ajung la o pagina anterioara in site-ul lor. Buba este ca s-a pierdut istoricul conversatiei si trebuie sa o iau de la 0. Asta inseamna ca trebuie sa dau clica-clica la botul programat de ei cu diverse intrebari si sa astept in queue-ul lor ca sa-mi vina randul.

Imi raspunde altcineva, dupa me redirectioneaza la persoana initiala cu care am discutat si acum mi se cer detalii. Ma intreaba daca am selectat plata cu cardul, ma intreaba ce eroare am primit, sa ii dau screenshot si asa mai departe. Incercand sa-i ofer detaliile cerute, ce sa vezi, iar am pierdut istoricul conversatiei de vreo 2 ori. Prima oara pentru ca am dat iarasi back 🤦‍♂️ si a doua oara pentru ca am dat refresh la pagina.

buba3

Imi cere ID-ul comenzii, ii dau ID-ul comenzi si-mi spune ca nu gaseste aceasta comanda in baza de date, desi eu i-am dat un ID din platforma lor.

buba4

Pana la urma, ii spun agentului ca nu am timp sa fac testare pentru ei si ca ii rog sa-mi trimit o proforma ca sa platesc prin virament. Mi se raspunde ca proforma o voi avea in cont dupa ce se livreaza comanda. Acum am realizat ca agentul nu stia ca proforma si fiscala sunt diferite si il rog sa ma sune pentru a comunica mai eficient. Imi spune ca nu ma poate suna pentru ca ei sunt putini si ca raspund la multe mesaje si ca asa functioneaza ei.

Pana la urma, imi spune ca ei nu pot emite proforme. In your face.

Ok, ii spun ca nu am timp sa mai fac nimic acum, dar revin eu sau un coleg pentru a finaliza o comanda.

buba5

Stocul produselor de pe site-ul lor se actualizeaza chiar si atunci cand o plata cu cardul esueaza, indiferent de motiv. Deci, daca ai un card, de exemplu virtual, cu 0 lei pe el, poti face comenzi in nestire, iar produsele de pe site vor disparea. Eu am facut vreo 3 comenzi pentru care plata cu cardul a esuat si produsele au disparut din site.

buba6

Revin dupa circa 2 ore. Produsele pe care le-am comandat mai devreme nu mai apar pe site, deci comenzile nu au fost anulate si, asa cum e normal, nu mai sunt disponibile. Aleg un alt telefon, o varianta similara si-mi zic: Daca nu gasesc butonul de cantitate, fac comenzi diferite pentru fiecare bucata. Continui flow-ul de checkout si primesc eroare la plata online, din nou. Numai ca de data asta am salvat un screenshot ca sa-l dau pe chat. Am deschis iar chat-ul, am raspuns intrebarilor botilor, am intrat in discutie cu cineva si iti dai seama ca am dat iarasi un back prin browser si iar am pierdut istoricul conversatiei?

buba7

Am revenit la chat, am asteptat iar sa raspund botilor, ii explic agentului problema, ii dau id-ul ultimei comenzi si-mi spune ca va anula comanda si-mi recomanda sa folosesc alt dispozitiv/ incognito. Ii spun ca daca tot anuleaza comanda, sa le anuleze si pe precedentele ca sa cumpar telefoanele initiale. Ii dau ID-urile comenzilor si-mi spune ca nu le gaseste. 🤦‍♂️

Acum trebuie sa-mi fac timp pentru a-i ajuta la debugging si sa joc rolul de tester pentru ei.

Altminteri, ideea mi se pare interesanta si ma bucur sa citesc ca flip.ro a primit 1.5 mil. EURO finantare de la eMAG Ventures. Le urez succes si capacitate de munca. Un concurent de-ai lor, fenix.eco, a fost achizitionat de Recommerce Group, o firma care se concentreaza pe zona asta de sustenabilitate si reconditioneaza telefoane premium.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *