Presa de business si clickbait: ura personala

Tot contentul online ar trebuie sa fie gratuit. Asa gandeste majoritatea cititorilor online. Insa minoritatea, cei care se orienteaza dupa calitate, stie ca mass-media are nevoie de capital pentru a sustine calitatea editoriala.

Eu nu-s vreun cititor avid, insa ma intereseaza informatiile din zona de business, asa ca de-a lungul timpului am rasfoit multe website-uri care genereaza content orientat pe business. In tot timpul asta, am facut si o lista de publicatii pe care nu le citesc si pe care nu le recomand.

Nu stiu cine face marketing si content marketing pentru website-urile de business, insa clickbait-ul nu ar trebui sa reprezinte o directie a titlurilor de articole. Marele avantaj al clickbait-ului este ca atrage foarte multi noi utilizatori unici. In zona de business, nu cred ca e nevoie de unici, ci de recurenti.

Daca esti nascut in 2020, uite ce inseamna clickbait: O modalitate de a atrage utilizatorii pentru a da click care se foloseste de cuvinte care ofera zgomot/ buzz si care promit mai mult decat ceea ce livreaza. Pă engleza ar fi overpromised and underdelivered.

Clickbaiteri

  • Capital.ro
  • Businessmagazin.ro
  • zf.ro

Ce recomand:

  • Forbes.ro
  • Economica.net

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *